הוידאופדיה של החיים
פרויקט שמשתבח עם הזמן: פלטפורמת DIY חברתית שהתפתחה למסד נתונים עצום של ידע אנושי הוצגה לנו לראשונה כשהיזמים היו בסך הכל שלושה בחורים עם רעיון. יחד, יצרנו סיפור מותג של אנשים אמיתיים שמקדמים ומשתפים אחד עם השני בחוכמה האנושית שלהם, תחת חותמת האישור של 5min. למעשה, הפכנו את 5min לפלטפורמה העוסקת בסגנון חיים, ידע וסרטוני הדרכה. ב-2010, 5min נרכשה על ידי AOL תמורת $65,000,000$ - זו הייתה אחת ההצלחות המוקדמות שלנו ואנחנו גאים בה היום כפי שהיינו גאים בה אז.







מדיה של 5min
זמן קצר לאחר השקת 5min שהתברר כמסד נתונים עצום של וידאו, החברה הולידה מושג חדש: "וידאו בכל מקום". הבאנר של 5min הופיע בכל רחבי העולם עם ההצהרה "גם כאן", שמסמלת את הגבולות האינסופיים של הידע ואת ההזדמנויות האינסופיות ללמוד משהו חדש.





